مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اژه‌ای: امروز یکی از مسائل مهم کشور و مردم، مقوله عفاف و حجاب است وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشور‌های غربی علیه نیرو‌های مسلح ایران واکنش نشان داد ادامه حملات رژیم صهیونیستی در غزه و افزایش تعداد شهدا رئیس‌جمهور آلمان کنفرانس درباره جنگ غزه را لغو کرد تاکید شی جین‌پینگ و بلینکن بر تثبیت روابط آمریکا و چین با رویکردی مثبت و سازنده ویدئو | شناسایی و دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در ارومیه امارات نیروگاه هسته‌ای جدید می‌سازد مقامات نظامی ایران و هند بر گسترش همکاری‌های دفاعی و نظامی تاکید کردند فرمانده گروه شهید دکتر حمزه صادقی مشهد: جبهه فرهنگی در خط مقدم قرار دارد رئیسی: ایران تحریم‌ناپذیر است | با اراده پولادین مردم تحریم‌ها به نتیجه نرسیده است وزیر دفاع روسیه: گروه‌های تروریستی مستقر در افغانستان تهدید اصلی آسیای مرکزی هستند علل هم‌پیمانی اردن با رژیم‌صهیونیستی روایت نماینده شهرآرا از دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب | متفاوت‌ترین سفر زندگی‌ام بود نامه رئیس دانشگاه فردوسی مشهد به رؤسای دانشگاه‌های آمریکایی در حمایت از غزه مذاکرات آشتی میان حماس و فتح به میزبانی چین برگزار خواهد شد مقاومت عراق درباره حمله به هدفی حیاتی در حیفا بیانیه صادر کرد یک هفته قبل از انتخابات زمان تبلیغات داوطلبان دور دوم بلایی که با خوردن ۴ استامینوفن سرتان می‌آید | عوارض نسل قدیم دارو‌های سرماخوردگی‌ گفت‌وگوی تلفنی وزیر امور خارجه پرتغال با امیرعبداللهیان درباره کشتی اسرائیلی توقیف‌شده
سرخط خبرها

بازدید معاون رئیس قوه قضائیه از یک مرکز ترک اعتیاد در مشهد | قطع زنجیره، مهم‌ترین بخش برخورد با اعتیاد است

  • کد خبر: ۲۱۱۹۹۳
  • ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
بازدید معاون رئیس قوه قضائیه از یک مرکز ترک اعتیاد در مشهد | قطع زنجیره، مهم‌ترین بخش برخورد با اعتیاد است
معاون رئیس قوه قضائیه با حضور در یکی از کمپ های ترک اعتیاد مشهد، در جریان برنامه های این مرکز در خصوص درمان مددجویان قرار گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در این بازدید که حجت الاسلام و المسلمین خلیلی رئیس کل دادگستری استان و جمعی از مسئولین قضایی حضور داشتند، دکتر اصغر جهانگیر در جریان برنامه های این مرکز در خصوص درمان مددجویان قرار گرفت. 

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: مقوله اعتیاد یک امر جهانی است و مخصوص ایران نیست و در حال حاضر فضای مجازی هم به گسترش آن دامن زده است، بنابراین ما باید روشهای مبارزه خودمان را به روز کنیم.

وی افزود: برخورد با معتادان زوایای مختلفی دارد، یک زاویه مهم، پیشگیری از گسترش شبکه اعتیاد است. ممکن است یک معتاد عاملی باشد برای سرایت و گرفتار شدن اطرافیان خود در دام اعتیاد لذا قطع زنجیره، مهم ترین بخش برخورد با اعتیاد است.

دکتر جهانگیر تاکید کرد: برنامه اصلی ما در حوزه مبارزه با اعتیاد باید برای کسانی باشد که معتاد نیستند اما در معرض اعتیاد قرار دارند که در این خصوص یک گروه مهم کودکان و نوجوانان هستند. البته در این راستا باید همه دستگاهها پای کار بیایند و دستگاه قضایی نمی تواند به تنهایی اثربخش باشد. 

گفتنی است در حاشیه این بازدید، اسماعیل رحمانی معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در مورد مدل کاری اینگونه مراکز توضیحاتی ارائه داد. وی با اشاره به برنامه های گسترده دادسرای انقلاب مشهد به منظور مقابله جدی با مواد مخدر گفت: در حال حاضر ۱۵ مرکز ترک اعتیاد در مشهد فعال می باشد که در هرکدام از این مراکز علاوه بر برنامه های ورزشی و درمانی، کارگاههای حرفه آموزی و اشتغال با هدف توانمندسازی و بازاجتماعی شدن این افراد مشغول به فعالیت هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->